Reklamacje

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:shop@smarthomesklep.pl wraz z formularzem należy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru. 
 
Formularz reklamacji - do pobrania.
 
Reklamowany towar należy wysłać na adres: 
Ul. Nowa 31,
21-345 Wola Osowińska
 
W związku z wadą możesz żądać:
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
 
Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
 
500 808 848
 
czynne: od poniedziałku do piątku
 
w godzinach: 8.00-16.00
 
Chętnie pomożemy!!!
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium