Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU DOKONASZ W KILKU PROSTYCH KROKACH:
1.Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@smarthome.shop.pl
2.Obowiązkowo wypełnij Formularz Odstąpienia od Umowy umieszczony na końcu Regulaminu.
3.Wydrukowany i wypełniony formularz dołącz do paczki.
4.Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
5.Następnie odeślij towar, wraz z Formularzem Zwrotu na adres naszego magazynu:
SMARTHOME
Ul. Nowa 31
21-345 Wola Osowińska
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Ważne: magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem
6.Zwrot kosztów za oddany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni od chwili przyjęcia paczki przez nasz magazyn. Zwrot środków będzie zależał od formy płatności jaką dokonałeś za zakupy:
*w przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonany zostanie przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu,
*w przypadku płatności przelewem, zwrot dokonany zostanie na konto ,z którego wysłałeś pieniądze.
7.Wartość zwrotu możemy pomniejszyć z tytułu odszkodowania za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, nie wynikającego ze zwykłego zarządu.
Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
500 808 848
czynne: od poniedziałku do piątku
w godzinach: 8.00-16.00
Chętnie pomożemy!!!
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:shop@smarthomesklep.pl wraz z formularzem należy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Ul.Nowa 31,
21-345 Wola Osowińska
W związku z wadą możesz żądać:
lub złożyć oświadczenie o:
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.