Zwroty

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
 
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
 
Ważne: magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem
 
 
ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU DOKONASZ W KILKU PROSTYCH KROKACH:
 
 
lub wypełniając oświadczenie:
 
  • Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@smarthomesklep.pl
  • Obowiązkowo wypełnij Formularz Odstąpienia od Umowy - do pobrania
  • Wydrukowany i wypełniony formularz dołącz do paczki wraz z paragonem.
  • Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  • Następnie odeślij towar, wraz z Formularzem Zwrotu na adres naszego magazynu:
 
SMARTHOME
Ul. Nowa 31
21-345 Wola Osowińska 
  
  • Zwrot kosztów za oddany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni od chwili przyjęcia paczki przez nasz magazyn. Zwrot środków będzie zależał od formy płatności jaką dokonałeś za zakupy:
*w przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonany zostanie przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu,
*w przypadku płatności przelewem, zwrot dokonany zostanie na konto, z którego wysłałeś pieniądze.
  • Wartość zwrotu możemy pomniejszyć z tytułu odszkodowania za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, nie wynikającego ze zwykłego zarządu.
  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. 
 
Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
 
500 808 848
 
czynne: od poniedziałku do piątku
 
w godzinach: 8.00-16.00
 
Chętnie pomożemy!!!
 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:shop@smarthomesklep.pl wraz z formularzem należy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru. 
 
Reklamowany towar należy wysłać na adres: 
Ul.Nowa 31,
21-345 Wola Osowińska
 
W związku z wadą możesz żądać:
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium